seMua pakaT mimpi saya dah Bersalin ~

37 minggu..9 bulan 7 hari
dah boleh bersalin..biar pun x cukup 40 minggu tapi baby di kira cukup bulan..
semalam suami cakap..'yang, semalam abg mimpi yang dan bersalin.."
saya terus tanya " gelap x baby"? hehe teruk kan ibu tanya macam tu..
suami jawab" err biasa2 je" hehehe
yela..antara kami berdua ni memang x da yang putih..
dua2 dark sweet jee..

esok pulak adik ipar msg dan kata mimpi saya dah brsalin juga..
aduyaii..dia kata bby boy..
mama pun duk minta cucu dia lahir minggu depan ni..
sebab takut terbersalin time kenduri kakak..

sebenarnya setiap malam saya selalu rasa..
adakah ini malam terakhir aku akan tidur nyenyak..
tapi bangun2 still macam biasa..
nurse pun ada pesan, kalau ada tanda2 ni cepat2 pergi hospital..

-keluar darah
-pecah air ketuban
-sakit perut yang kerap
-baby grak semakin perlahan..

tapi sampai sekarang selalu juga tunggu tanda2 ni,
p x da lagi..hurrrmmm...
cuma kerap buang air besar, sengugut dan sakit tulang punggung..

macam mana lah rasa sakit tu ye??..hurrmmm..harap2 semua selamat, dah bagitau suami nanti kalau saya tengah sakit jangan duk wat lawak n perkara2 yang boleh menambahkan sakit..takut jadi mcm bf saya sorang ni, siap bg penampar kat suami dia..hehehehe..


Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir