Sunday, May 27, 2012

yeay..! dapat abanG iPar BaRu..

27 mei 2011 alhamdulilah dengan sekali lafaz ..
kakak saya shah rizul ayuni sah menjadi isteri kepada suaminya..hehe
semangat sungguh lafaz di sebut..!

kalau arwah abah ada pasti dia lega sebab habis sudah tanggungan dosa anak2 perempuan dia..
lucu juga bila orang tanya saya, bila adik kawen?saya dengan muka terkelat2 jawab je la..
sebab biasa nya begitu la, kakak kawen dulu baru adik..

tapi saya gataii sangat kwen dulu hehehe..rezeki awal, alhamdulilah..
bila dah ada abang ipar maka semakin bertambah lah ahli keluarga kami
seronok kan?nanti raya pasti meriah..

malu juga jumpa sedara mara jauh,
semua duk fokus pada perut yang dah 9 bulan 2 minggu..
dah asyik tanya soalan yang sama..
bila due?
rasa nak rekod dan replay je bila orang tanya..hehehe..
nak bergambar pun x da mood sebab badan gemuk arbookk macam ni..

dan alhamdulilah sempat merasa nasi kenduri..
mungkin ni nasi kenduri yang terakhir sebelum bersalin..
harap2 baby keluar minggu depan..
sebab 2 jun suami dah nak balik kelantan, mengajar..

teringin sangat nak brkongsi kegembiraan bersama dia..
sebab selama ni dia lah yang paling banyak menjaga diri ini, sangat2 di manja..
kalau suruh beranak tiap2 tahun pun sanggup..(ceyy ayat orang x pernah rasa bersalin lagi macam ni la..)hehe

tapi ini semua bergantung pada rezeki..
kita hanya boleh berdoa..
memang nak sangat dia masuk dalam labor room dan azan kan anak kami nanti..
insyallah, doakan ye kawan2

sepanjang 2 minggu ni macam2 kerja dah buat,
rasa memang aktif dah kerja buat..
berjalan, naik tangga turun tangga..
pusing taman, tapi tanda2 nak bersalin belum ada lagi..huhu
bila kah ??

2 jun ni kenduri belah laki pula di johor..
x tahu la nak ikut ke tidak..
kalau duduk sorang dekat rumah x da orang jaga..takut bersalin kat rumah..
kalau ikut, takut bersalin kat highway..
dah la naik bas..
malas nak menyusahkan orang lain..
nanti di sebabkan diri sendiri habis orang lain terlibat sama..
x nak la ada ayat y cakap "tu laaa dah tau tarikh nak dekat bersalin, nak ikut jugaaaa"
huhu..tapi kalau x pergi nanti mama risau plop..wawwaawa
dalam dilema betul..!

hurmm..kita tengok jela..jadi ke x pergi..=)

mari nak share gmabar kenduri terkahir bagi anak perempuan hjh siti aishah dan arwah hj zulkiply..

dah muncung sangat da perut tuu..huhu..baby x mau keluar lagi kee?


No comments: