suami ku classmate ku..=)

insyallah 10 september ni kami akan sama2 sambung belajar di UM
dan kami akan kembali menjadi classmate..!
waahhhh terujaaa la jugaakk...
dulu clasmate tapi x da ikatan..
sekarang dah ade ikatan,
pasti saya agak kekok..

teringat zaman2 clasmate dulu...!
kalau nak ikut,
suami saya ni jenis rajin collect nota (slide show) dari lec
saya pulakk..hemmm haram nak collect
nak dekat exam nanti baru saya baru terkial2 nak photostate nota
sebab saya jenis buat nota sendiri
walaupun tiap2 sem asyik photostate nota orang
nota sendiri juga y saya baca..

suka bersendiri..

walau pun saya ada geng dan kawan
tapi kadang kalau part pergi library dan study saya suka pergi sendiri
sebab kawan2 saya lebih suka study dekat bilik
dan saya banyak habiskan masa buat nota dan study kat libry
bukan apa..sebb saya x boleh tengok bantal busuk spongbob
alamatnyeee stduy guling2 pastu zzzzzzzzzz..
bila dah duduk library
baru boleh study dengan tenang
tapi kadang tidur juga..
tapi x pa, kat library dulu libririan x marah pun kami tidur
siap sediakan sofa lagi..
tetiba rindu sgt kt library usim..huhu


ni la antara kawan2 rpt, waktu cipta reka inovasi peringkat kebangsaan dapat no 3 ajeeee..ok la 



bila di dalam kelas
kami x da nye nak malu2
paling seronok time presentation
waktu ni lah kami suka menduga tahap kecerdikkan masing2
dia suka mengena saya
dan saya suka mengena kan dia..
tapi saya suka bila encik suami present
mudah faham, dan method yang di gunakan sangat menarik
mungkin bahasa kedah tu memang sesuai untuk pengucapan awam

sebenarnya banyak kenangan saya dengan encik suami,
dari mula2 tahun pertama saya jadi penolong dan dia jadi ketua
sampai la tahun 4 dia jadi ketua u ajk multimedia dan saya penolong nya..
tapi biarlah semua tu di simpan erat2 dalam hati..hehe

saya x tahu macam mana keadaan nye
bila sambung belajar untuk master ni
dulu saya duduk kolej dia duduk rumah sewa
sekarang kami sebumbung
mesti saya culture shock kejap..! hahah
pasti berbeza ..tanggungjawab semakin bertambah..
tanggungjawab sebagai isteri, ibu dan pelajar..
semoga Allah permudahkan..



:: tadi tanya suami, nak ke saya cari keje, dia jawab x yah la, tampu pada  pelajaran je untuk master dan tolong buat assigment abang nanti..(T_T)


Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir

berurut selepas bersalin ~