bilik pengantin saye



ni la katil pengantin hari tu
saya design sendiri
saya suka yang simple
dan yang paling penting MURAH'
HEHEHE
yela orang x berkemampuan
saya rekakhas sendiri
u suami tercyang..
semoga dia sukaaa..heheh

budget semua ni bawah RM 200
saya hanya ganti cadar RM50 
dan selimut dalam RM 45
n perfuem kayu RM 55





thema silver peach



my spongbob busuk ni,lepas dah ade anak ni x tau dah dop mana heheh



bilik masih bersepah , belum sepenuhnya kemas



bantal oren kelabu n alas katil k.long yang seponsor heheh bunga tu pulak kebetulan
 ade sedara turun dari camaron jadi dia beli kan bunga matahari
macam tau2 je tema warna oren ..



seronok bila hias bilik pengantin sendiri, hias dengan idea sendiri mengikut budget sendiri..
yang penting bilik itu bersih dan selesa untuk berehat..n yang penting wangi
suka betul perfuem kayu yang saya beli di sogo
memang wangi dan tahan lama 
sampai sekarang still lagi wangi







Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir

berurut selepas bersalin ~