waktu bila suami kata anda paling cantik..!

pernah x tanya husband masing2
waktu bila husband, nampak kita paling cantik? hehehe
waktu merisik dulu ke..?
waktu mula2 jumpa dulu ke..?
or waktu kawennn...

ade la sekali saya tanya suami saya
" abang, sayang paling cantikkkk sekali waktu bilaaa"
[ dalam hati nak suruh dia jawab, sentiasa cantikk..hahaha tentu x la kak, lebih2 lagi time bangun tido]
nak tau suaami jawab apee..hurrmmm
lamaa toi nak tunggu dia bagi jawapan, siap wat muka confius lagi macam x da langsung saya ni kelihatan cantik..huwaaaa..
" haa..! sayang cantik time pakai telekung"
nak terpukang juga saya dengar dia jawab macam tuuu..
rasa macam x berbaloi je bayar duit mak andam rm 250 waktu kahwin dulu
yela kot2 dia nak puji cantik sangat waktu kawen dulu..
aleh2 waktu pakai telekungg..hehehe

ok la kan, betul juga dia jawab macam tu
buat nye dia jawab macam waktu kawen ari tu puas pulak tiap2 buln nak kene g make up dengan mak andam tu..

tembam nyee @_@


hurmmm..
setiap lelaki ni citarasa dia berbeza
tapi melalui pengalaman saya yang cetek ni
kebanyakkan lelaki memang x suka perempuan make up tebal2
siap pakai bulu mata palsu bagaii..
suami saya selalu kata dia takut tengok orang make up tebal2..

saya memang jenis x make up sangat
cuma pakai bedak tepung dan celak mata sikit sudah..
cuma kalau mari angin nak make up tu
pakai juga la..macam time kakak kawen hari tu
k.ngah saya tolong make up kan
suami X KATA APAAAA...hahah saya tahu dia x suka tengok muka PELIK macam tu heheh



tapi ape2 pun kulit muka kene jaga
pelembab muka still kene pakai
sebab kulit saya jenis kering, lebih2 lagi breast feeding ni, memang selalu kekurangan air
kalau kulit kering , nanti kulit muda berkedut
kalau kulit berminyak, mudah naik jerawat..

dulu waktu sebelum ada anak
suami balik je selalu pakai cantik2 dan make up siap hias rambut bagai
sekarang bila dah ade anak..
huwaaaaa...seyess x sempat..
walaupun tahu kesilapan diri sendiri
x pandai nak arrange time..
ape2 pun saya selalu nk nampak cantik depan suami
insyalah..


p/s jadi lah isteri yang cantik dan sexy di hadapan suami supaya dia boleh menundukkan pandangan nya bila berhadapan dengan wanita2 di luar sana..=)

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir