bila sama2 sambung belajar, agak2 sapa yang buat assigment sapa? hehehe

da nak masuk 1 bulan kami start kuliah
alhamdulilah, hehe saya da boleh "catch up" dengar persekitaran n cara belajar master
1 bulan tuu nak amek masa..lama toi kan?

ni nak citer pasal bila sama2 dah sambung belajar
haa korang rasa sapa yang buat assigment sapa?
saya buat assigment suami ke?
suami buat assiegment saya?
heheh

yela masing2 kan sibukk..
walaupun saya suri rumah
kerja 20 hours  tuu
suami pulak kerja dari ahad-khamis pastu jumaat sabtu kami ada kelas

biasa siang memang saya x sentuh pun assigment or buku
memang sepenuhnya tumpu pada kerja rumah
n pendidikan fateh
yelaa baby 3 bulan pun ada cara belajar dia
sekarang ni saya ajar fateh untuk tingkatkan kemahiran mendengar
dengan main different drum
amek la tupware, pinggan ke gelas
then men ketuk
bukan men suka dia

malam bila dah tidurkan fateh
baru lah nak bukak lattop
haaaa..baru nak taip satu ayat
fateh menangis
nak susu
------------------------ 20 minit lama nya------
kadang dengan saya2 pun tertidur
pastu pukul 9.30 bangun


en suami ni dari tadi duk mengadap lattop dia
tanya da bape page ?
dia nampak macam baru start tulis

pastu sambung taip balik,
baru dapat 1 perenggan
fateh mengigau pulak
saya buat isyarat kat suami suh dia g pulop
hahaha jehet toi mak ni
haaa la tu nama dia kerjasama terpimpin

tapi kadang x jalan,
kene saya juga..lama fateh menyusu
pukul 12.00 saya terjaga..allaaaa assigment x siap lagi
suami da tutp semua lampu
nak tidur
saya pun g kat lattop
taip pun ntah apa2, mata mengantukkkk
aaaaahhhh tidur laaaa
hajat nak sambung pagi esok sebelum submit kat lec

walaupun citer pasal mak ayah dia tapi tetap rasa gmbr ank plg comel u di letak


pagi esok :
subuh2 lagi bangun sebab tau x siap
lepas iron baju dan siapkan baju fateh untuk hantar rumah pengasuh
baru nak taip
fateh bunyi laagiiii
dahaga..lapaaa...
huaaahhh x siap assigment
suami juga yang baik hati menaip
betulkan ejaan dan tambah isi2 yang patut
heheheheheh

see2..siapa yang buat assigment sapaa?

p/S : tq encik suami, salu ermudahkan kerja saya..bila dah sambung master ni nampak dia lebih bersemangat belajar dari saya..x tau la kenapa..hehehe..mungkin kadang perempuan ni sudah merasa cukup bila sudah ada suami dan anak yang baik dlam hidup dia..=)


Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir