kene tipu dengan '' santa claus "!

lama x update blog,
seyess sebab sibuk dengan assigment..!

ok nak cerita pasal christmas ni haa
teringat waktu kecik2 dulu
salu terfikir betul ke santa clous tu wujud?
yelaa kecik2 dulu kan selalu tengok cerita kartun
mana x terpengaruh kan?

al kisahhhhh...
kami 3 beradik dulu..
saya, k.de n k.ngah ni selalu la buat pelik2 waktu kecik
kak ngah saya ni dia ni x tau la pelik sikit
ade je akai diaaa
esok tu kebetulan 25 dis
masa tu darjah 3 kottt
dia kata kat saya n k.de
ateh n de, letak la stokin kat luar
nanti mesti santa clous bagi hadiah
haaa..!kami ni macam confius la
betul ke santa ni wujud
yela akidah budak2 kan,x berapa nak mantap lagi

pastu kami pun p amek stokin sekolah sangkut dekat tingkap luar rumah
harap2 bangun pagi esok ada hadiah dari santa clous
lepas tu k.ngah cakap
stokin korang busuk..nanti santa clous x jadi nak kasi hadiah
kami dah mula ragu2 ni..sejak bila santa clous ni pandai pilih2 stokin
las2 magrib tu kami duk intai2 kat tingkap, nak tengok betul x ade santa clous..

haaaa nak tau x
memang ada santa clous letak hadiah
dia letak gula2..
nak kenai dak sapa santa clous tu..??





ha ni la santa clous tuu..yang pakai tudung coklat tuuu
kami nampak dia diam2 isi coklat dalam stokin kami
heheheh..las2 dia qenyih ja bila kantoi  hahaha

p/s : patut la dia kata santa clous x nk letak kalau stokin busuk
sebab dia la yangsanta clous tuuuuu..hahahha

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir