Posts

Showing posts from February 12, 2012

KenaPA x BerdeBar Pun Nak Kahwin..??

Image
kadang cemburu jugak tengok muka orang nak kahwin ni cuak..gementar..hehehe..malam sebelum akad dan kenduri pun mesti x boleh tidur kan?hehehe..perasaan tu la yang saya tak dapat rasa sebelum kenduri dan akad..huhu..pelik x?saya siap boleh tidur awal lena..lambat tidur pun bukan siapakan bunga telur ke apa,tapi taip assigment. (^_^)

kenapa laa waktu saya dan suami dulu x berdebar pun nak kahwin, seriousss..! pelik jugakk..haisshhh..! tak faham jugak hati, nak kahwin ke x nak ni..? ke terlebih excited sampai x terasa debaran nya. kalau orang lain siap mengira hari lagi kan?..saya ni, kawan pulak tolong kira..lagi 4 hari kan??..yakk..! mungkin salah satu nya 3 hari sebelum kahwin tu masih di universiti, berada dengan kawan2..jadi lupa kejap tentang persiapan..padahal persiapan perkahwinan di buat hanya dalam masa 3 bulan sahaja..






jumaat akad nikah, khamis baru balik dari unversiti..suami pun sama, bila tanya dia .. nampak cool je, x cuak ke nak akad nikah? emm biasa ja dia kata..suami …