Posts

Showing posts from April 16, 2012

8 Month PregNancy..

Image
Subhanallah, kejap je dah masuk 8 bulan, tinggal lagi beberapa minggu nak sambut orang baru, harap2 semua sihat dan di permudah kan..tapi apa yang membezakan bulan ni dan bulan sebelum nya adalah kesakitan yang kadang kala rasa nak menangis..huhu..sakit sangat dekat belakang, dan tulang punggung selalu macam teralih, kadang mengalir alir mata bila tiba2 sakit di bawah rahim macam sengugut..

suami selalu urut dan picit belakang, dan selalu bagi semangat bila tiba2 rasa sakit, sekarang ni dia masih buat muka cool, heheh..x sabar nak tengok muka dia kalut time nak bersalin nanti..harap2 dia ada waktu nak bersalin nanti dan sempat azan kan anak kami..





Tapi alhamdulilah buat sementara waktu ni masih bertenaga untuk masak, dan buat kerja rumah lain,cuma kadang2 rasa mual dan nak muntah tu masih ada, bila bau masakkan dan perfuem lelaki yang kuat sangat..

perangai pelik :

hehe.rasa bila mengandung ni, asal nak masuk je bulan seterusnya mesti macam ada sesuatu yang pelik yang x pernah pun di b…