Posts

Showing posts from May 2, 2012

SuaMI PakaR PermakaNan Saya..~

Image
sejak mengandung lagi..orang paling excited adalah encik suami..hehe
mesti lah seronok kan..
sampai sekarang masih x percaya diri dia tu dah kawen..
pe tah lagi nak jadi ayah..

Alhamdulilah suami ni memang jenis yang agak menjaga
bab permakanan, bukan agak..tapi sangattttt...
mungkin dia di besarkan dari family yang macam tu..
sejak kahwin, saya belajar untuk melihat label makanan yang di beli..
kadang kita pakai beli je kan?
tapi encik suami ni, selagi x da logo halal dan bukan di buat dari orang melayu
memang dia x akan beli..
ajinamoto jangan nak mimpi ada di rumah..(hehehe)

dan sejak mengandung ni saya serahkan permakanan saya dan anak pada dia..
biar suami yang tentukkan..
kadang agak terkejut..suami sanggup mencari info2 di internet makanan2 yang boleh di makan dan tidak boleh di makan ketika hamil..
kadang dia lagi prihatin dari kita ni..huahhh2..ye la sedap x sedap kita yang telan kan?

susu :
dari awal mengandung dia dah beli berkotak2 susu kambing..
dia memang x bagi susu2 ib…