Posts

Showing posts from May 10, 2012

MaLunya Mengaji Depan dia~

Image
perkara yang sampai sekarang masih x boleh lupa
adalah solat berjemaah bersama suami.. selepas habis kenduri kami solat bersama.. jadi sementara tunggu isyak suami ada bagi sikit amanat (macam tazkirah) dia cakap "et (masa tu x biasa panggil abang lagi) harap yan sokong setiap apa yang et lakukkan.."
indahnya solat bersama.. masa tu suami belum tengok aurat isterinya lagi..hehehe salin baju kat bilik air (maluuu sanggattt..) dia pun sama bila lambat turun dari bilik (bilik kat atas) sedara para pakat mengusik.. padahal tunggu isyak, malas nak tangguh2..apaaa daaa..(T_T)

keesokkan selepas subuh.. suami kata teringin nak dengar saya mengaji..huaaaahhhh...(part ni segan malu tahap muka x leh keluar dari telekung) walaupun sekolah agama..dan amek STAm siap dapat mumtaz untuk subjek hifz al-quran.. tapi tetap rasa berdebar dan x confident untuk baca depan dia.. yelaaaa..dia hafiz al-quran, memang jauh nak di bandingkan dengan saya ni..
bila mula2 baca tu..ehemm2..hehe..suara comf…