Posts

Showing posts from May 23, 2012

perubaHaN selepas Kahwin~

Image
20 mei baru ni genap setahun perkahwinan kami, sekejap je rasa..suami pun cakap rasa macam baru 4 bulan kahwin, kenapa 4 ek?saya pun x tahuu..lelaki memang suka fakta kott..hahaha..jadi nak share perubahan setahun selama menjadi isteri..




dulu sebelum kahwin selalu fikir..
alaaaa nanti dah kahwin x boleh tidur lama2..
pagi2 mesti kene bangun pagi..
iron baju suami..
buat breakfast..
dan buat semua tugasan macam mama selalu buat..
x dapat nak relex2 da..
x dapat nak keluar dengan kawan2 da..
nak sembang lama2 dengan kawan n bla..bla..bla..


itu la yang ada dalam fikiran waktu zaman anak dara dulu..
tapi x de la 100% berubah..
rasa kehidupan tu tetap sama macam anak dara dulu..
cuma memang ada sikit perubahan..

y paling ketara adalah tidur sekarang dah berdua..
memang la kan, x kan nak tidur asing2
tapi tu la cabaran nya..
bila alarm dah bunyi
makin ke bunyi alam makin dekat pulak tidur nye..(syaitan la tuuu)hehe
x pun, main tepuk2, kejap saya tepuk suami, kejap suami tepuk saya suruh ban…