Posts

Showing posts from May 27, 2012

yeay..! dapat abanG iPar BaRu..

Image
27 mei 2011 alhamdulilah dengan sekali lafaz ..
kakak saya shah rizul ayuni sah menjadi isteri kepada suaminya..hehe
semangat sungguh lafaz di sebut..!

kalau arwah abah ada pasti dia lega sebab habis sudah tanggungan dosa anak2 perempuan dia..
lucu juga bila orang tanya saya, bila adik kawen?saya dengan muka terkelat2 jawab je la..
sebab biasa nya begitu la, kakak kawen dulu baru adik..

tapi saya gataii sangat kwen dulu hehehe..rezeki awal, alhamdulilah..
bila dah ada abang ipar maka semakin bertambah lah ahli keluarga kami
seronok kan?nanti raya pasti meriah..

malu juga jumpa sedara mara jauh,
semua duk fokus pada perut yang dah 9 bulan 2 minggu..
dah asyik tanya soalan yang sama..
bila due?
rasa nak rekod dan replay je bila orang tanya..hehehe..
nak bergambar pun x da mood sebab badan gemuk arbookk macam ni..

dan alhamdulilah sempat merasa nasi kenduri..
mungkin ni nasi kenduri yang terakhir sebelum bersalin..
harap2 baby keluar minggu depan..
sebab 2 jun suami dah nak balik kelanta…