Posts

Showing posts from September 27, 2012

marah tanda sayang ke?

{luahan hati orang yang di marah..}
semalaman saya mengaru, tiba2 naik bijik2 merah di badan tangan saya yang saya sudah tahu alergik sabun dan sudah beransur pulih saya risau dengan gatal2 yang baru belum pernah naik mcm ni aikk campak ke? risau berjangkit dengan fateh pagi2 saya keluar cari ke klinik tapi semua tutp , dokter x da..mungkin awal sgt
puas cari..x jumpa jumpa kedai buku , masuk jap saja beli buku untuk anak pengasuh
las sekali buat keputusan nak g klinik kat kawasan rumah tu je sebab suami da kene masuk ofis sampai kat klinik tengok klinik lengang tapi bau rokok aikk..mana datang bau rokok ni ade sorang lelaki amek daftar nama saya dan terus panggil untuk beri rawatan 
rupanya laki yang amek daftar nama saya adalah dokter saya still bau rokok..saya nampak dokter tu macam cuba padamkan sesuatu  tapi saya x nampak (jadi bek sangka ja la) bila saya tunjuk merah2 tu dia cakap bukan campak sebab x naik kat muka dia kata mungkin infection  dan dia terus menerangkan saya mengu…