Posts

Showing posts from October 7, 2012

"LANTAKKK LA DUIT DIAAA"

Image
semalam lepas kelas saya ajak suami jalan2 kat KB Mall
sebab ade PC fair
saje la nak cari pendrive
memang kami kelek beg sekolah (beg belakang )
muka mmg macam orang x da duit la..mcm student =p

lepas da dapat pendrive
suami masuk kedai samsung
hajat nak beli samsung beam/ ipad
tapi pekerja tu macam layan x layan kami
jeling2 lagi
saya terus  tarik ,ajak suami keluar
n cakap

napa dia pandang kita macam tu,
dia ingat kita x da duit kot nak beli

pandang macam ne??

alaaa dia jeling2 cam tu

mata dia memang cam tu laaa

hahahha
saya gelak jee..

lepas tu saya masuk dalam pasific
saje g tempat handbag
waaa..comey2
memang terpikat
bila tengok harga
mahaiiiii nya ...
handbag nak dekat RM500
saya fikir hurmm 500 ni kalau x beli handbag boleh beli makanan untuk 2 minggu
x pun beli kitab hadis r tafsir lagi berbaloii..
terus batalkan hajat nak beli handbag yang mahai amat tuuu..sikit pun x terkilan


saya dan suami pusing2 lagi
sian en suami teman saya mencuci mata
heheh
las saya masuk kedai handbag lagi