7 bulan : fateh dah tumbuh gigi..!

fateh baru masuk 7 bulan seminggu waktu gigi dia tumbuh..
i save the date..22 januari 2013 kikiki
teruja kottt mak nye
tengok anak nye ade gigi
sebab x expect pun ingat gigi dia tumbuh 8 bulan ke atas or 9 bulan
dan alhamdulilah fateh x da demam or ape2
tu yang x jangka

waktu fateh 4 bulan dulu
mak mentua ada ajar
kalau nak anak gigi cantik dan x sakit gigi
amek cincin emas..
basuh cincin tu
dan lalukan cincin tu pada gusi anak
sambil selawat

mak mentua ada buat sekali
lepas tu saya pun ada la buat sekali
pas tu x buat dahh kikiki
kalau rajin dan ingat baru nak buat..
Alhamdulilah dengan izin Allah
fateh x demam waktu dia tumbuh gigi
cuma air liur dia banyak keluar juga..



gigih nak amek gambar gigi budak tecit ni..gerrrhhh
dapat jugak akhirnya
dia tumbuh bawah dulu..
kadang2 dia duk mengigit jugaaakk
sekarang ni dia suka la mengasah gusi dia
kat meja, kat kaki mak ayag dia
buku dia semua dia buat asah gusi..

p/s : macam fobia setiap kali nak menyusu dia hohohoho lagi 1 tahun 5 bulan tuuuu

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir

berurut selepas bersalin ~