Bila Jalan2 TanPa Arah Tuju


Untungnya duduk di Machng Kelantan ni bila nak pergi terengannu agak la dekat..
So sabtu baru ni en suami agak stress marking kertas student..hehe
Dan ajak kami jalan2 hoyeh2.!
Tapi x da hala tuju  boleh x macam tu?
X tahu nak pergi mna..
Bila Tanya nak pergi mana..
Dia jawab..jalan2 jeee…
Hhohoho saya ni bukn apeee..
Penting kot bgitahu hala tuju..buatnye dia kata nak g snorkling,
Saya pulk duk pki jubbah x gigit jri je tengok ikn..!
Dah 3 jam duk termenung depan almari baju..?x da baju la nak pkaiiii..assyik baju sama jaa
Lepas siapkan makanan fateh dan bag baju dia kami pun bertolak
Ingat suami nak kea rah kota bharu
Sekali dia pergi alah ke k.terengganu..~


Ok..dia kata x hbaq awai nak jalan2 tengok pantai..camera pun x cas..
Seronok tengok pantai dia.canttik dan bersih
Pantai di bukit keluang..
See al fateh like me..!


X suka pantai pasir..
Saya lebih suka air terjun berbanding pantai..
Pantai ni kalau nak rehat kan minda seronok la kan..


Leps pergi pantai kami cari air tterjun
Jumpa la hot spring LA..
Cantik sangat tempat dia


Atas ni panas..saya rendam sebelah kaki je..
Bila masuk dua2 panas x tahan


Bahagian bawah sejuk sikit, tapi iir panas stil mengalir dari atas
Sesuai la bawak budak kecik kat sini mandi2
Atas air panas, bawah ni suam2 kuku jaa




Tengok la fateh kunun2 nya takut…
X nak lepas langsung kaki aati diaaa
Ayah dia duk paksa juga..kekekek
Lepas tu hurrrmmmm…


Happy tengok dia mandi
Dia ikut betuul saya..suka kan air terjun heheh
Bila dah nak balik..x nak pulakkkk..
Dan yang paling geram saya x boleh mandi
Terliur ok!
Kalau bgtau awal2 nak g mandi dh bawwak baju spair..hohoho
Tpi mak dugong nii nak jugak turun merasa air..hahah




seronok sangat tempat ni..sebab dia cetek, sesuai untuk budak2 nak mandi..
untuk kita basah kaki boleh la kot heheh

nanttii nak try pergi lata temakah , tq pada en GPS sb bawak kami lalu kat felda utuk sampai kat tempat ni padahal ada lagi jalan yang lebih elok dan x berbukit2 hohoho


Comments

TheLastAyam said…
sonok ye dpt mandi air panas eheheh

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir