~ selamat ulang tahun perkahwiinan yang ke 2 ~


saya pilih dia bukan kerana dia hafiz
saya x tahu pun dia hafiz quran
tapi dalam doa saya selalu doa nak minta pasanagn dari golongan orang yang soleh
pernah saya tolak dia sebab saya rasa dia patut dapat hafizah

saya x pilih dia sebab rupa
saya x pilih dia sebab dia kaya
dia jadi pensyaah pun selepas kami kahwin
sungguh pekahwnan tu membuah kan rezeki

saya pilih dia sebab akhalak dia baik
dia berbudi bahasa
orang nya lembuut
dan suka senyum
dia banyak mengubah saya
selalu jadi consaltant pakaian saya
tegur kalau2 baju saya ketat

selalu ajak saya senyum
selalu turun ke dapur u memasak
x pernah kedekut
selalu nak puas kan hati saya

bagi saya dia suami y sangat sempurna
pernah juga terdetik risau kalau2 ade yg terjatuh hati dgn sopan santun dan budi bahasa
en suami, dlm doa minta Allah jaga hati dia untuk setia

dia ayah yang sgt baik..
mandi, makan main dgn anak
semua dia  buat
nafkah kami anak beranak sgt 2 dia jaga
solat jemaah kdg2 bersama kalau dia x sempat ke masjid
penyabar nye hanya Allah je tahu


tahun ni, kami tersambut di centuary pines resort CH,
alang2 da lalu cameron kan, singgah la..
hehe..tai syok tidr kat hotel ni
x yah pasang econ, dah nama cameron kan
memang la xda econ

chek in hotel u dinner mlm krg


suka budak tecit ni time sejuk2..habis seme tempat dia berlari
siap2 nak g diner, boleh en suami pki suar trek je..hoho
makan steamboat di glory 78, cameron higlands, sedap! mkn panass2 time sejuk2

Tgh2 makan nye bleh pulak padam api tu haaaa...kalut ko
sejuk sgt! tapi al fateh ni panas badan dia syok pelukk!

budak ni seronok dapat bebas selepas beberapa jam dlm kereta






taman depan hotel

tata jumpa lg



p/s : tq for all thng that u did 4 me, saje buat pujian seara terbuka , saya tahu pembaca tegar blog (en suami) akn sgt kembang apabila membacanya hahaha..


Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir

berurut selepas bersalin ~