happy birthday abang !

haa?abang?masa bila saya ada abang?
encik suami la..
selamat hari lahir yang ke 27 tahun naa
semoga di berkati umur dan di murahkan rezeki

sejak trbagi hadiiah  hp samsung untuk aniversry hari tu
terus starting hadiah dia nak yang mahal2 pergghh
dia kata nak hadiah atas 500.
mahu ko nak bagi..
dah la saya x keje kan kekekek

sebenar nya en suami x suka kan suprise
jadi senang la diri ni x yah nk rancang pe2 y suprise
heheheh
hadiah kali ni saya beli kan kasut
kasut kerja dia dah rosak..gaya orang masuk ladang getah dah nengoknye
padahal keje pejabat

waktu beli tu mula2 dia cari kat kedai2 muraah2
saya kata kita tengok kat dalam pasific la kot2 ada yang tahan lasak sikit
benda yang saya lebih suka beli mahal adalah kasut
sebab kita nak pakai hari2, biar la y berkualiti,
n elok untuk kaki kan semua urat dlmn dudk kat tapak kaki


suami pun terus berkenan kat kasut HP..ok la
harga pun boleh tahan mahal ..(nampaknya kene tunda la hajat nk ganti hp baru) T_T
kadang sedih dgr dia cerita..
"abang x pernah pakai kasut mahal2 mcm ni
syg la duk perkenal.."
x pe beli kasut kualiti sikit, tahan 2, 3 tahun, dari tiap2 semester asyik beli kasuuuuttt je
x pe la bang, bukn semua brg kita pakai mahal..
ade rezeki sikit

 semoga di berkhati umur dan di murahkan rezeki
                                       
 di beri kesihatan dan sentiasa positif dalam menempuh kehiupan
  belajar dan belajar la..dan sampaikan ilmu

" semoga suami terus semangat untuk menaip thesis dan mencari nafkah..walaupun di kacau anak isteri "

p/s : suami tanya nak hadiah ape untuk nov ni..? hurmmmm..mintak iphone ok x?heheheh

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir