maaf ibu tinggal fateh sekejap ja ~

lagi dua minggu  saya akan tinggal kan fateh n suami
x sampai hati rasa nya
sungguh berat hati ~
lebih2 lagi masa tu bulan ramadhan

perancangan awl suami hajat nak pergi sekali
tapi bila cuti dia kat uitm x di luluskan
dia izinkan saya pergi
sedih sangat rasa
mungkin belum rezeki dia
insyallah Allah tu maha pemurh bang
bersangka baik dengan NYA

saya x pernah berjauhan dengan fateh
sehari pun x pernah
dan kali ni saya kene tinggalkan dia dengan ayahnya
fateh baru masuk setahun
saya masih menyusu badan
dan saya pun dah prepare ibu susuan untuk fateh
selama ketiadaan saya
alhamdulilah dia pun wanita solehah
harap hunbungan kami makin erat selepas dia menyusu dengan sahabat saya

fateh biasa kalau malam mesti sekali dua dia akan bangun nak menyusu
saya risau nanti dia tidur dengan ayah dia dan bangun mencari susu
walaupun saya ada pam susu
saya risau tak cukup

sekarang ni saya selalu amek gambar fateh
amek video risau2 saya rindu kan dia bla di sana
ayahnya pun saya risau
harap ibdah dan akan nya x tergangu
mungkin adik ipar saya akan teman untuk uruskan fateh


fateh sayang, ibu harap fateh baik2 duduk dengan abati ye
ibu pergi x lama
sekejap je, fateh anak yang plg baik
paling ikhlas..
semoga Allah jaga fateh untuk ibu



fateh nanti ibu x da makan dengan abati ye =)

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir

berurut selepas bersalin ~