Posts

Showing posts from January 3, 2013

seronok tengok anak membesar depan mata..

Image
alhamdulilah..
fateh dah 6 bulan lebih dan dia dah boleh merangkak ke depan walaupun kadang2 tersembam ke depan.. dan kadang dia terlentang ke belakang namun setiap kali dia tersembam dan terlentang kami x pernah buat muka terkejut... untuk elak dia takut untuk mencuba
Alhamdulilah, setiap perkembangan fateh saya dapat melihat sendiri seronok rasa nya berbaloi rasa membesarkan dan menyusu dia selama ni  semua tarikh tu saya simpan (beriya kan? anak seterusnya nanti nak tengok  simpan ke dop hahah)
31 julan 2012 (first smile for me) masa tu bukan main teruja hehehe
18 nov 2012 (fateh menerap sendiri) masa ni dia dah 5 bulan walaupun agak lambat  tapi saya x runsing mungkin sebab saya baru tahu teknik latihan perut itu pun lepas pakar pediatrik yang suruh buat masa fateh masuk wad 4 bulan hari tu ada pakar datang melawat  dan dia kata perkembangan fateh dah macam budak 6 bulan sebab dia dah makan jari kaki then saya bagitahu yang dia belum boleh memusing sendiri pakar tu bagitahu yang …