Posts

Showing posts from April 16, 2013

Bila Jalan2 TanPa Arah Tuju

Image
Untungnya duduk di Machng Kelantan ni bila nak pergi terengannu agak la dekat.. So sabtu baru ni en suami agak stress marking kertas student..hehe Dan ajak kami jalan2 hoyeh2.! Tapi x da hala tuju  boleh x macam tu? X tahu nak pergi mna.. Bila Tanya nak pergi mana.. Dia jawab..jalan2 jeee… Hhohoho saya ni bukn apeee.. Penting kot bgitahu hala tuju..buatnye dia kata nak g snorkling, Saya pulk duk pki jubbah x gigit jri je tengok ikn..! Dah 3 jam duk termenung depan almari baju..?x da baju la nak pkaiiii..assyik baju sama jaa Lepas siapkan makanan fateh dan bag baju dia kami pun bertolak Ingat suami nak kea rah kota bharu Sekali dia pergi alah ke k.terengganu..~

Ok..dia kata x hbaq awai nak jalan2 tengok pantai..camera pun x cas.. Seronok tengok pantai dia.canttik dan bersih Pantai di bukit keluang.. See al fateh like me..!

X suka pantai pasir.. Saya lebih suka air terjun berbanding pantai.. Pantai ni kalau nak rehat kan minda seronok la kan..

Leps pergi pantai kami cari air tterjun Ju…