Posts

Showing posts from April 29, 2013

peraturan di rumah : paksaan yang menjadi habit ~

Image
sejak menjadi suri rumah ni
saya selalu nak kan rumah sentiasa bersih, kemas, wangi
tapi yelah ada anak kecik nak x nak rumah kadang2 bersepah ~ redha
jadi bila ada en suami boleh la saya mengemas semahunya
dia akn control al fateh si panjang akal ada je benda baru dia nak buat



so bila kita letih mengemas mesti la nak kan peghargaan
walaupun kita jangan lah selalu mengahrapp penghargaan manusia
tapi sappa yang x berterima kasih kepada manusia ni sama la dia x bersyukur pada Allah kan?
so saya pun saja2 cipta peraturan baru
supaya kami laki bini sentiasa rasa di hargai n hilang rasa penat biila pasangan ucap" terima kasih"

word terima kasih ni besar impak dia
bila isteri penat2 masak di dapur
dengn brpeluh dan bau yng x sedap pda bdan n baju
lepas tu si suami mkn dan tinggal kan pinggan macam tu ja tanpa ucap terima kasih
pada isteri yang masak agak2 apa yang isteri rasa??
sentap kan? lebih2 kalau jenis suami yang sangat memilih dan kuat mengomen heh.!

en suami x pernah pun k…