Posts

Showing posts from June 12, 2013

Alzheimer kah aku ?

tgh2 taip thesis, nye boleh pulak jam...ergghh..
jadi meh nk update blog satt..

nk cerita sesuatu y boleh buat pengajaran untuk semua
baru ni saya menyusu kan fateh
sebelum menyusu saya masak bubur fateh
di sebab kan nak masak bubur ni take time
jadi saya pun menyusu kan fateh dulu
di dalam bilik y malap n beranginnnn jeee
hoohoho..las2 tertidu
dan bila terjaga bau hangit..!
mau x kaget..terus pergi dapur, tengok2 nasi dah rentung..
nasib rentung, x terbakor dapur ku..

~ aleh2 fateh makan juga nasi tu walau pun rentung hehehe.sedap kot dah selera ja tgk..

cerita ke dua un tentang nasi
petang tu, saya masak bubur fateh
dan tengok2 en suami start motor
nk buang sampah kata nye
lepas tu saya n fateh pun siap2
harp2 abah nye nk bwak kami pusing2 taman naik motor
memang suami bawak laaa..
terus saya kunci pintu n fikir pusing taman ja, x lama aih, biar la bubur tu


lepas pusing tamann,
suami ajak berendam kaki kat kolam air panas
saya pun on ja laaa..
dah sampai kat kolam
berendam kaki lama…