Posts

Showing posts from June 26, 2013

maaf ibu tinggal fateh sekejap ja ~

Image
lagi dua minggu  saya akan tinggal kan fateh n suami
x sampai hati rasa nya
sungguh berat hati ~
lebih2 lagi masa tu bulan ramadhan

perancangan awl suami hajat nak pergi sekali
tapi bila cuti dia kat uitm x di luluskan
dia izinkan saya pergi
sedih sangat rasa
mungkin belum rezeki dia
insyallah Allah tu maha pemurh bang
bersangka baik dengan NYA

saya x pernah berjauhan dengan fateh
sehari pun x pernah
dan kali ni saya kene tinggalkan dia dengan ayahnya
fateh baru masuk setahun
saya masih menyusu badan
dan saya pun dah prepare ibu susuan untuk fateh
selama ketiadaan saya
alhamdulilah dia pun wanita solehah
harap hunbungan kami makin erat selepas dia menyusu dengan sahabat saya

fateh biasa kalau malam mesti sekali dua dia akan bangun nak menyusu
saya risau nanti dia tidur dengan ayah dia dan bangun mencari susu
walaupun saya ada pam susu
saya risau tak cukup

sekarang ni saya selalu amek gambar fateh
amek video risau2 saya rindu kan dia bla di sana
ayahnya pun saya risau
harap ibdah dan a…