Posts

Showing posts from July 24, 2013

kasih abah tiada ganti

subhanallah x tau kenapa sejak akhir ni selalu mimpi arwh abah
arwah abah meningal 21 feb 2010
hari selasa jam 11 pg x silap kat HUKM

secara jujur agak terklan sebab x dapat salam arwah abah untuk kali terkhir sebab fikir akan jumpa lgi

pagi khamis tu arwah abah kene ke HUKM sb ade temu jnji untuk buat kmoterpi
jdi saya x ikut sebb kene jaga adik yg tengh amek spm
yng pergi mama n k.de
abah naik keret tnp salam saya
biasa kmi x kan berpisah selagi x peluk cium
biasa abh kn cium dahi saya
sampai sekarang bila sy tgk sepupu r adik ipar cium ppi dgn yh mereka hti saya sayuuuu, rinduuu nk rasa semua tu, sebak dan sy akan alihkan pndangan
arwah abah akan cium dahi n sapu kepala kmi

3 bulan sebelum sakit :

arwah abah start batuk2 sebelum kenduri kak ngah
kami dah suruh abah untuk g hospitl
tapi abah rela telan ubat btuk
kta nya "bair lah habis kenduri nanti abah g"

time kenduri tengok muka abah lain, macam sembab
habis je kenduri mma bawak abah pergi darul syifak
ustaz bagi mama d…