Posts

Showing posts from August 3, 2013

beraya di mana?

alhamdulilah sampai dah ke negeri kedah darul aman
tahun ni beraya dii sini,
yehuuuuu..hehehe
sebenarnya x sdih pun, saja ja buat drama king dengan suami
buat mengada2 berkira hari
balik kg mana2 pun kemeriahan dia tetap sama
sebab balik jumpa mak ayah

raya tahun ni balik awal sikit
sebab student ipta balik awal jadi x kan la en suami nk masuk kuliah jugak kan
cuti ajer laaaa..haaaa untung jugak jadi pensyarah ni
hahaha..
tapi raya ke empat kami dah kene balik kelantan semula

kami dah x pakai sistem raya pertama kedah raya ke dua pahang
penat yela x puas kot beraya tetibda dah nak balik

jadi tahun ni berada kedah, tahun depan beraya pahang insyallah
persiapan biasa ja
baju raya tetap sepasang x da pun manik2 bagai  ka
cotton je, malas la nak akai chifon2, macam x selesa
yela sejak jadi mak2 orang ni, jadi gitu la
dah la fateh ke main aktif sekarang, sat g peluh sejat duk kejar dia

baju fateh paling banyak sekali , ade dalam 7 helai ..hhoho
padahal dia x rasa ape pun , puasa pun idok y…