Posts

Showing posts from September 4, 2013

bila anak dah setahun ! bersedia lah untuk jadi sepertinya ~

al fateh sejak dah 1 tahun phewww (kesat peluh)
sunggUH aktiff
dia aktif senyap2 je
kalau duk "kemas" katt dapur senyap2 je
kita cari dia tengok2 dah menjilat lada hitam
hahahha
hitam mulut
tengok2 bawang dah terabur (sabar ye ibu2 sekalian)
dan2 lagi skg ni dia dah sampa nak cappai meja

skg dia dah 1 tahun 2 bulan
alhamdulilah fateh x nampak macam minat sgt dgn ipad or tab
dia lbh memberontak kalau petang2 x bawak dia main kat luar
or kalau sehari kami x bawak dia jejak tanah
haisshhh sungguh la abg2 kg hahahha
macam kita dulu2 kan
asal petang je nak main kat luar
kalau balik kg tu ade la tengokk sepupu dia main ipad
tapi x nampak la dia sgt teruja
sama ja , belah suami n sy, ank sedara semua ipad sorang satu (pengsan klu fateh nk juga)

fateh skg suka manjat
cabinet, kerusi, tv ..heh x tau la ikut perangai sapa neh!
penat dah larang las2 biar je, bila lenguh baru pandai wat muka kesian minta dukung

sekarang fateh dah faham sikit
pernah hari tu sy ajak dia mandi
timme tu sy …