Posts

Showing posts from June 21, 2015

berpantang orang menuntut ilmu

Image
haha tajuk x boleh belah kansyahdu sungguh.. tapi itu la hakikatnya..memang syahdu lagii sendu.. hari ke 15 berpantang saya dah berjalan.. x takut bentan ke? huhu sapa x sayang badan..tapi apa kan daya tuntutan belajar...
anak first dulu memang saya x pantang elok sebab seminggu duduk di wad dan kat rumah x da orang jaga sebab mama cuti seminggu  dan seminggu tu la saya masuk wad berjauhan pulak dengan suami ..jadi bertungku pun x sangat bekung kalau rajin..muahaha..mandi pun kadang sy angkat sendiri air nya..huhu..jadi bila anak kedua memang sangat lain rasa nya.. lebih2 lagi bila pertengahan pantang dulu seludup p minum air sejuk hahahha rasa kan laa...kejang megigil malam tu..
bila megandung anak ke dua haaaa tu diaaaa 5 bulan dah x larat nak buat kerja..dia jadi sakit bawah perut mcm tegang sangat x boleh nak gerak..
skg konon nya anak ke dua nak berpantang elok..mandi herba.. bertungku..berurut..jaga makan..berbekung..
alhamdulilah berpantang kali ni suami ada tolong jaga kan jadi dia lah yang r…