all about 2015

2015 ~ 
 dah nak masuk pertengaha jan 2016 baru nak buat entry hahaha .. apa pon x boleh ! 😝😝😝

sekejap je masa berlalu.. 
rasa macam baru masuk wad sebab suspect ectopic pregnancy...dan cyst

2015 merupakan satu tahun y mengembirakan...dan ade sedikit kesedihan

tahun ni saya dapat hud thoha.. my vokal baby hehehe menjerit ni boleh tahan mahu satu  gudang  ikea dengar..dia dah 7 bulan hari ni, tengah belajar nak berdiri..

tahun 2015 juga saya dapat keluarga baru.. mama saya kahwin...alhamdulilah kami jadi satu keluarga y besar dan bertambah meriah..

tahun 2015, suami konvo master, dan saya x sempat bersama dia u konvo sekali.. dan alhamdulilah selepas 6 bulan menunggu result master saya dapat keputusan lulus dgn minor correction 

perkara sedih y berlaku 2015 ~

emmm rasa mcm x berapa berat.. cuma my iphone jatuh dalam laut huhuhu.. all my pic totaly lost.. itu adalah perkara y membuat kan saya menangis 2 kali. gambar dalam tu ada 10 ribu keping x masuk  dengan vedio.. gmbar dari al fateh umur setahun, dari dia mula nk bercakap smp skg dah pandai mengajuk mak dia marah.. n pic saya melahirkan hud thoha huhuhu tu ... nak buat backup dalam icloud pun x ckup sebab iCloud hnya ada 2 gb ..

tahun 2016 ni 

fokos tahun ni pada persiapan u sambung belajar, ielts dan proposal u phd..

al fateh y dah masuk 4 tahun saya kene lebih serius ttg hafalan dia, ttg adab n akhlak

macam nak buat bisnes tapi x tau ape hahaha .. yela kot nak sambung belajar kene la ade duit poket sikit 

harap 2016 ni ilmu semakin bertambah, emosi semakin baik dan positif 



assalamualaikum , opsss satu lg 2016 ni nak trun 8 kg haha ( dr dlu lagi cakap x start2 pun dietnye 😝😝😝😝 )

Comments

Popular posts from this blog

sunat bayi lelaki #hudthoha

berurut selepas bersalin ~

pengalaman bersalin anak ke dua ~ hud thoha bin mohd zahir